28 Şubat İlkokulunda Sanatı Keşfet, Kültürünü Yaşat projesi
65
10:39
19.12.2024

28 Şubat İlkokulu Her Okulun Bir Projesi Olsun (HOPO)" Projesi kapsamında düzenlenen "Sanatı Keşfet, Kültürünü Yaşat" adlı Sanat Sokağı ve Yöresel Faaliyetlerimiz Sergisi'nin açılış programı gerçekleştirildi.

Program saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başladı. Ardından "Millî Kahramanlarımızı Canlandırıyorum" etkinliğinde öğrencilerin geçmişten günümüze her alanda tarihe iz bırakmış Türk Büyüklerini anlatan "Tarih Yazan Çocuklar" adlı gösterisi yapıldı. Gösteride her öğrenci gösteri yapacağı şahsiyetin kostümü ile kendini tanıtarak tarihi şahsiyetleri izleyenlerle buluşturdu.

Öğrencilerin gösterisi çekilen toplu fotoğraf ile sona erdi. Okuldaki ikinci program okulun son katında yapılan "Sanat Sokağının" açılışı oldu. Açılışta okulun öğrencilerinden oluşan folklor ekibi horon gösterisi yaptı. Horon gösterisinden sonra Türk Mallarının yer aldığı ürünlerden oluşan sergi ziyaret edildi. Üretilen ürünlerden yapılan ikramın akabinde Tutum Yatırım Türk Malları Haftası için gerçekleştirilen yoğun program sona erdi.

Programla ilgili olarak Trabzon İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Uygun, " Öğrencilerimizi ve projede emeği geçen idareci ve öğretmenlerimizi tebrik ediyorum. Anlam ve hazırlanışı bakımından çok güzel bir program oldu. Öğretmen ve öğrencilerimize başarılar diliyorum. "dedi.

 

Of Kaymakamı Yiğit Yaşar Demirer de, "Öğrencilerimizin gösterisi çok güzel oldu. Öğrencilerimizi ve onları yetiştiren öğretmenlerimizi kutluyorum. Diğer programlar da çok emek verilerek hazırlanmış, okul idaresi ve öğretmenlerin ortak çalışması ile güzel eserler ortaya konmuş emeği geçenlerin hepsine teşekkür ediyorum." sözleri ile duygularını ifade etti.

 

28 Şubat İlkokulundaki programa Trabzon İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Uygun, Of Kaymakamı Yiğit Yaşar Demirer, Kaymakam Refiki Muhammet Hatipoğlu, Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, Şube Müdürü Hasan Tekke, Okul Müdürü Abdullah Hacıömeroğlu, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

19-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-2024

Yayın Tarihi: 19.12.2024