TRABZON OF İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Özge Öğretmen eTwinning projeleriyle eğitimde başarılı çalışmalara imza atıyor

28 Şubat İlkokulu Anasınıfı Öğretmeni Özge Abdikoğlu Horoz anasınıfı öğrencileri ile gerçekleştirdiği  Her Güne Bir Ritim, Her Hikaye Bir STEAM eTwinning projeleriyle farklı eğitim ortam oluşturuyor.
 Özge Öğretmen  eTwinning projeleriyle eğitimde başarılı  çalışmalara imza atıyor

2005 yılında Avrupa Komisyonunun eöğrenme Programının ana hareketi olarak başlatılan eTwinning; iletişim kurmak, işbirliği yapmak, projeler geliştirmek, paylaşmak; kısacası Avrupa'daki en heyecan verici öğrenme topluluğunu hissetmek ve bu topluluğun bir parçası olmak için, Avrupa ülkelerindeki katılımcı okullarda  çalışan öğretmen, idareci, kütüphaneci ve diğer personele  yönelik bir platform sunmaktadır.eTwinning, Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) kullanımıyla okullar için destek, araç ve hizmetler sağlayarak Avrupa'daki okullar arası işbirliğini teşvik eder. Ayrıca; eTwinning, eğitimciler için sürekli çevrimiçi Mesleki Gelişim için ücretsiz fırsatlar da sunmaktadır.

 

Kendini yenileyen etkili ve katılımcı eğitimi sağlamak adına 28 Şubat ilkokulu Anasınıfı Öğretmeni Özge Abdikoğlu Horoz yenilikçe öğretim metodları ile eğitim öğretimi hem zevkli hem de kalıcı eğitim kılmak adına güzel çalışmalara imza atıyor.   Anasınıfı Öğretmeni Özge Abdikoğlu Horoz girişimci, katılımcı, paylaşımcı düşünceden yola çıkarak Türkiye, Slovakya, Yunanistan ülkelerinden öğretmenlerin katılımıyla  öğrencilere yönelik "Her güne bir ritim" ; Türkiye, Azerbaycan, Hırvatistan, Slovakya ülkelerinden öğretmenleriyle birlikte yürüttüğü  " Her hikayeye bir steam" adlı eTwinning projeleriyle eğitime yeni bir soluk getirdi.

 

 

28 Şubat İlkokulu Anasınıfı Öğretmeni Özge Abdikoğlu Horoz anasınıfı öğrencileri ile gerçekleştirdiği  Her Güne Bir Ritim, Her Hikaye Bir STEAM eTwinning projeleriyle ilgili olarak; " Bir çoçuk için okul öncesi dönem kritik bir öneme sahiptir. Bu bilinçle bizler de öğrencilerimizin bilişsel, sosyo duygusal, dil  ve motor becerilerini destekleyerek 21. yüzyıl becerilerini kazanabilmeleri  hedefiyle çalışmalarımızı proje tabanlı olarak yürütüyoruz. Her  Güne Bir Ritim eTwinning  projemizle öğrencilerimizin ritim duygusunu geliştirerek estetik duygularını, yaratıcı düşüncelerini ve hayal gücünü harekete geçirmeyi amaçlıyoruz. İşitsel algı becerilerini geliştirmeye yönelik çalışmalar yapıyoruz. Her Hikaye Bir STEAM eTwinning projemizde STEAM yaklaşımıyla etkinliklerimizi gerçekleştiriyoruz. Öğrencilerimizin problem durumlarını fark ederek çözüm bulabilmeleri amacıyla aylık konu başlıkları belirliyoruz.  Öğrencilerdeki merak duygularını ortaya çıkararak farklı meslek gruplarını ve özellikle mühendislik dallarını tanımlarına katkı sağlamaya çalışıyoruz. Problem durumunu fen, matematik, sanat ve mühendislik boyutlarıyla ele alıyoruz ve süreç içerisinde kullandığımız teknoloji desteği ile öğrencilerin öğrenme amaçlı teknolojiyi kullanma  becerilerine de katkı sağlıyoruz.  Pandemi sürecinde de uzaktan eğitimle de çalışmalarımıza interaktif devam ederek velilerimizin de katkılarıyla önemli yollar kat ettik. Gerçekleştirdiğimiz çalışmalarda aile katılımının ve desteğinin önemini bir kez daha uzaktan eğitimde deneyimlemiş  bulunmaktayız. Şimdi yüz yüze eğitime geçmekle birlikte öğrencilerimizdeki  farkındalık seviyesinin artmış olması mutluluk verici bir sonuç oldu. Öğrencilerimizin sorumluluklarını yerine getirmekte istekli olmalarına, farklı kültürel özellikleri tanımalarına, dili etkin ve etkili kullanma becerisi göstermelerine ve çok boyutlu kazanımlar elde etmelerine  katkı sağlayan, eğitimde işbirliğine dayalı proje çalışmalarımıza devam edeceğiz." sözleriyle düşüncelerini ifade etti.

 

25-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-202125-03-2021

Hükümet Konağı Kat3 Of/TRABZON - (0462) 771 51 48 (0462) 771 51 50

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.